Nevzat Tarhan Youtube kanalına Silver İçerik Ödülü…
Katıldığı televizyon programları, konferans ve seminerlerinin yanı sıra kaleme aldığı yazı, makale ve kitaplarıyla da Türkiye’nin ve dünyanın yakından takip ettiği isim haline gelen psikiyatrist, yazar Prof. Dr. Nevzat Tarhan, resmi YouTube hesabında yer verdiği içerikleriyle de milyonlarca kişiye ulaşıyor. Videoları çok beğenilen Tarhan’ın abone sayısı, takipçisi de bu paralelde günden güne artıyor. Kısa sürede abone sayısı 120 bine yaklaşan kanala YouTube, silver içerik ödülü verdi.
Eğitimden sağlığa, sağlıktan; tarihi, kültürel toplumu ve bireyi yakından ilgilendiren birçok konuda söylemleri ve fikirleriyle kamouyonun yakından takip ettiği Prof. Dr. Nevzat Tarhan, videolarıyla da kamouyuna projeksiyon tutuyor.
Sosyal medya platformlarından twitter, facebook, ınstagram, pinterest, linkden… gibi mecraları aktif kullanan ve buralarda da ilgiyle takip edilen Tarhan’ın resmi YouTube hesabı da aynı şekilde yoğun ilgi görüyor.
Video görüntülenmesi milyonları bulan içerikleriyle YouTube platformunun aktif içerik üreticisi olan Prof. Dr. Nezat Tarhan’a başarılı çalışmalarından ötürü silver içerik ödülü takdim edildi.
Kısa sürede 100 bini aşan, güncel 120 bin aboneye yaklaşan Prof. Dr. Nevzat Tarhan YouTube kanalı her gün yenilenen içeriğiyle abonelerine özgün içerikler sunuyor.
Ele alınan konularla kısa sürede önemli başarıya imza atan kanal YouTube içerik üretici ödülleri kapsamında ödüllendirildi.
YouTube CEO’su Susan Wojcicki imzalı teşekkür mektubuyla teslim edilen ödüldeki notta, “Topluluğunuzun gelişimini görmekten büyük bir heyecan duyuyor ve 100 bin aboneyle ulaştığınız etkileyici dönüm noktasını kutlamak için Silver Ödülü size gururla takdim ediyoruz. Tebrikler!" ifadelerine yer verildi.
Ödül, içerik üreticilerinin büyümekte olan kanalları ve sorumlu bir şekilde güçlü topluluklar oluşturma için gösterdiği olağanüstü çabalarının ödüllendirilmesi anlamına geliyor.
Abone sayısına göre 4 seviyede YouTube içerik üretici ödülü bulunuyor. Bunun için şu koşulların karşılanması gerekiyor.
Belirli bir abone sayısının ardından;
Silver: 100 bin,
Gold: 1 milyon,
Diamond: 10 milyon,
Red Diamond: 100 milyon aboneye ulaşıldığında veriliyor.
- En son haberler
- Dr. Öğr. Üyesi Hacer Fulya Üçem, EAOMS’ta Türkiye’yi temsil edecek26 Eylül 2025
- Medya, güzellik algısının en güçlü belirleyicisi mi?26 Eylül 2025
- İletişim profesyonellerine her zamankinden fazla ihtiyaç var!26 Eylül 2025
- Mevsim değişimi bağışıklığı zayıflatıyor!25 Eylül 2025
- “REHAKOR”, “AİLEKOR” ve bazı projeler İstanbul Valiliğinde…25 Eylül 2025
- Çocuklar için sağlık sporda…25 Eylül 2025
- Ek yerleştirmede tercih işlemleri başladı25 Eylül 2025
- Uluslararası Kekemelik ve Özyardım sempozyumunun konukları Üsküdar Üniversitesindeydi25 Eylül 2025
- Üsküdar, EAIE 2025 Konferansında…24 Eylül 2025
- “Study Tour” etkinliğinin ikincisi düzenlendi24 Eylül 2025