Nevzat Tarhan Youtube kanalına Silver İçerik Ödülü…
Katıldığı televizyon programları, konferans ve seminerlerinin yanı sıra kaleme aldığı yazı, makale ve kitaplarıyla da Türkiye’nin ve dünyanın yakından takip ettiği isim haline gelen psikiyatrist, yazar Prof. Dr. Nevzat Tarhan, resmi YouTube hesabında yer verdiği içerikleriyle de milyonlarca kişiye ulaşıyor. Videoları çok beğenilen Tarhan’ın abone sayısı, takipçisi de bu paralelde günden güne artıyor. Kısa sürede abone sayısı 120 bine yaklaşan kanala YouTube, silver içerik ödülü verdi.
Eğitimden sağlığa, sağlıktan; tarihi, kültürel toplumu ve bireyi yakından ilgilendiren birçok konuda söylemleri ve fikirleriyle kamouyonun yakından takip ettiği Prof. Dr. Nevzat Tarhan, videolarıyla da kamouyuna projeksiyon tutuyor.
Sosyal medya platformlarından twitter, facebook, ınstagram, pinterest, linkden… gibi mecraları aktif kullanan ve buralarda da ilgiyle takip edilen Tarhan’ın resmi YouTube hesabı da aynı şekilde yoğun ilgi görüyor.
Video görüntülenmesi milyonları bulan içerikleriyle YouTube platformunun aktif içerik üreticisi olan Prof. Dr. Nezat Tarhan’a başarılı çalışmalarından ötürü silver içerik ödülü takdim edildi.
Kısa sürede 100 bini aşan, güncel 120 bin aboneye yaklaşan Prof. Dr. Nevzat Tarhan YouTube kanalı her gün yenilenen içeriğiyle abonelerine özgün içerikler sunuyor.
Ele alınan konularla kısa sürede önemli başarıya imza atan kanal YouTube içerik üretici ödülleri kapsamında ödüllendirildi.
YouTube CEO’su Susan Wojcicki imzalı teşekkür mektubuyla teslim edilen ödüldeki notta, “Topluluğunuzun gelişimini görmekten büyük bir heyecan duyuyor ve 100 bin aboneyle ulaştığınız etkileyici dönüm noktasını kutlamak için Silver Ödülü size gururla takdim ediyoruz. Tebrikler!" ifadelerine yer verildi.
Ödül, içerik üreticilerinin büyümekte olan kanalları ve sorumlu bir şekilde güçlü topluluklar oluşturma için gösterdiği olağanüstü çabalarının ödüllendirilmesi anlamına geliyor.
Abone sayısına göre 4 seviyede YouTube içerik üretici ödülü bulunuyor. Bunun için şu koşulların karşılanması gerekiyor.
Belirli bir abone sayısının ardından;
Silver: 100 bin,
Gold: 1 milyon,
Diamond: 10 milyon,
Red Diamond: 100 milyon aboneye ulaşıldığında veriliyor.
- En son haberler
- ‘Sosyal medya günlüğü’ bilinçli kullanımda etkili bir yöntem!18 Ekim 2025
- İnternet kullanan 10 kişiden 6’sı ürün ve marka araştırıyor!18 Ekim 2025
- Menopoz bir hastalık değil, geçici bir adaptasyon süreci!17 Ekim 2025
- Deprem sonrası eve kapanma, psikolojik acının sessiz çığlığı olabilir!17 Ekim 2025
- Yapay zeka şu an psikologların yerini alabilecek noktada değil!17 Ekim 2025
- Yeni akademik yılın ilk dersi Gazze’nin Psikopolitiği...16 Ekim 2025
- Ağız sağlığı geleceğin sigortası!16 Ekim 2025
- Takma tırnak ve kalıcı oje tırnak yapısını bozuyor!15 Ekim 2025
- Üsküdar’ın genç iletişimcilerine TRT’den 4 ödül!15 Ekim 2025
- Omurganızı yıllara ezdirmeyin!14 Ekim 2025